Cercar

Blog - Blog

Blog

Cerquem gestor administratiu per coordinació de neteges generals

ASISgrup, empresa de serveis globals a la província de Girona, cerca GESTOR ADMINISTRATIU PER COORDINACIÓ DE NETEGES GENERALS

Sector Neteja

Funcions

· Informació comercial dels serveis (via telefònica o presencial a les oficines).
· Confecció de pressupostos segons tipus de neteja i seguiment.
· Coordinació i organització de les brigades (encarregats, operaris,...)
· Gestió d’equipament, maquinaria, utillatge i productes necessaris.
· Seguiment comercial de les neteges realitzades (Satisfacció, ampliació serveis,...)
· Coordinació dels quadrants horaris de les neteges periòdiques.
· Altres tasques administratives i de gestió.

Imprescindible
· Català parlat i escrit correctament.
· Bon coneixement de les eines ofimàtiques, comunicació i TICs en general.
· Mecanografia.

Condicions personals
· Edat 25-39 anys
· Bona Presència

Desitjable
· Habilitats en dibuix, disseny, etc.
· Marqueting, branding, Xarxes socials i eines de comunicació online.
· Estudis Universitaris

Aptituds personals
· Persona Proactiva
· Autoestima positiva
· Capacitat d’adaptació als canvis
· Flexibilitat
· Habilitats comunicatives
· Criteri propi per prioritzar
· Capacitat de gestió multitasca
· Aptituds comercials

Condicions Laborals
· Horari Dl a Dv de 9.00 a 14.00 i de 16.00 a 19.00
· Salari 16.000€ Bruts/any

Envia el teu CV a serveis@asisgrup.cat, assumpte Admin0117


Documents

No hi ha documents a mostrar