Destrucció de documentació
La LOPD (Llei Orgànica de Protecció de Dades) obliga a les empreses a la destrucció de tots aquells documents que continguin dades de caràcter personal. Si la documentació no es destrueix de manera professional, amb una empresa especialitzada, s’exposa a que qualsevol persona es faci amb la informació.
Estudis realitzats indiquen que els costos indirectes associats a la destrucció de la documentació fa més rentable l’alternativa d’externalitzar el servei. A més en la majoria de casos s’acaba tirant a la paperera la informació sense haver-la destruït pel que existeixen uns riscos molt elevats d’incomplir la llei.
ASISGRUP pot gestionar tot el procés de destrucció de documentació: La recollida, el trasllat a un centre gestor de residus homologat per la Generalitat de Catalunya per la seva posterior destrucció i retorn si s’escau del certificat de destrucció.
Sol·licita pressupost sense compromís
El nostre personal qualificat valorarà la seva necessitat en el menor temps possible.
Sol·licitar pressupostTambé pot trucar-nos al telèfon:
972 410 325