Que fem

 L’activitat d'ASISGRUP està diferenciada en tres sectors de serveis:

 

ASISgran ATENCIÓ SOCIOSANITARIA

  • Serveis d’atenció i assessorament sociosanitari a les
    persones amb manca d’autonomia temporal
    o permanent, on ho necessitin.

 ASISnet NETEJA INDUSTRIAL I DOMÈSTICA

  • Serveis de neteja, tractaments i solucions per deixar els teus
    espais nets i amb un ambient agradable.

 ASISrrhh GESTIÓ, FORMACIÓ I SELECCIÓ

  • Serveis de formació, cerca i selecció del personal més
    adient per a les teves necessitats o les del teu negoci i
    posterior gestió i assessorament laboral del personal contractat.

 

 

L’èxit per a nosaltres és aconseguir l’aprovació del client en 3 etapes:

  • que el client ens esculli,
  • que el client quedi satisfet,
  • que el client ens recomani.

 

Valors:

  • Qualitat, seguretat i medi ambient
  • Professionalitat
  • Enfocament al client: proximitat i confiança
  • Competitivitat
  • Innovació


Utilitzem els recursos humans, materials i tecnològics adequats per a l’optimització dels nostres serveis i apliquem una millora contínua en equipaments, maquinària, tècniques i formació del personal amb l’objectiu d’obtenir qualitat a un preu competitiu.

El desenvolupament personal i professional permanent del nostre equip humà és la base del bon servei: 

Treballem amb persones i per a persones!

Oferim un servei proper, una resposta immediata i un tracte personalitzat adaptant-nos en tot moment a les necessitats de cada client.

El nostre sistema de gestió integrada ens permet desenvolupar la nostra activitat a través d’uns processos eficaços i eficients, que a més de complir amb els requisits per assegurar la qualitat dels nostres serveis, treballa per la reducció en l’impacte ambiental i la minimització dels riscos laborals.

El perfeccionament dels programes i objectius de qualitat, s’ha traduït en un elevat grau de fidelització dels clients, fet que a més de fer-nos estar molt orgullosos ens permet implantar programes de millora contínua amb objectius i indicadors, per tal d’augmentar el grau de satisfacció dels nostres clients.