Que fem

ASISgrup és una empresa familiar gironina creada l’any 2000 dedicada a l’Assistència i als Serveis Integrals (Facility services).
 
L’activitat d'ASISGRUP està diferenciada en 4 sectors de serveis:
 
ASISgran | ATENCIÓ SOCIOSANITARIA
Serveis d’atenció i assessorament sociosanitari a les persones amb manca d’autonomia temporal o permanent, on ho necessitin.
 
ASISnet | NETEJA INDUSTRIAL I DOMÈSTICA
Serveis de neteja, tractaments i solucions per deixar els teus espais nets i amb un ambient agradable.
 
ASISrrhh | GESTIÓ, FORMACIÓ I SELECCIÓ
Serveis de formació, cerca i selecció del personal més adient per a les teves necessitats o les del teu negoci i posterior gestió i assessorament laboral del personal contractat.
 
ASISimmo | GESTIÓ PATRIMONAL
Servei de reparacions i incidències, així com adequació d’immobles i servei de gestió i suport patrimonial.
 
La nostra missió és cobrir les necessitats de persones i empreses principalment de la província de Girona a través de tot tipus de serveis, essent-ne els principals els de l’àmbit sociosanitari i de neteja industrial i domèstica. Volem fer-ho seguint amb la nostra innovació constant, impulsant nous serveis per adaptar-nos a l’entorn social i assolir nous reptes dia a dia.
La visió, ser un referent a Catalunya en serveis basats en gestió de persones.
 
Els nostres valors són:
Contribució | Innovació | Consistència | Èxit
 
Contribució. Compromís i implicació amb els nostres clients. Oferim una atenció personalitzada i adaptabilitat a les seves demandes per a satisfer les seves necessitats personals i garantir un bon servei.
Innovació. Ens plantegem nous projectes per assolir-los i créixer constantment. Ens adaptem als canvis corporatius, socials i sectorials i oferim productes i nous serveis per a evolucionar i millorar.
Consistència. Tenim una fortalesa cultural que ens permet un grau d’acord entre els membres de l’organització sobre la importància dels valors específics i ens permet una cohesió i un consens en les decisions del grup.
 
L’èxit per a nosaltres és aconseguir l’aprovació del client en 3 etapes:
- Que el client ens esculli.
- Que el client quedi satisfet.
- Que el client ens recomani.


Utilitzem els recursos humans, materials i tecnològics adequats per a l’optimització dels nostres serveis i apliquem una millora contínua en equipaments, maquinària, tècniques i formació del personal amb l’objectiu d’obtenir qualitat a un preu competitiu.

El desenvolupament personal i professional permanent del nostre equip humà és la base del bon servei: 

Treballem amb persones i per a persones!

Oferim un servei proper, una resposta immediata i un tracte personalitzat adaptant-nos en tot moment a les necessitats de cada client.

El nostre sistema de gestió integrada ens permet desenvolupar la nostra activitat a través d’uns processos eficaços i eficients, que a més de complir amb els requisits per assegurar la qualitat dels nostres serveis, treballa per la reducció en l’impacte ambiental i la minimització dels riscos laborals.

El perfeccionament dels programes i objectius de qualitat, s’ha traduït en un elevat grau de fidelització dels clients, fet que a més de fer-nos estar molt orgullosos ens permet implementar programes de millora contínua amb objectius i indicadors, per tal d’augmentar el grau de satisfacció dels nostres clients.